
Kako prodavci mogu da pruže kvalitetno potrošačko iskustvo i maksimizuju konverziju uz pomoć inteligentnog videa?
Mar 3, 2019Minimizujte rizik i maksimizujte biznis
U prošlosti, video nadzor
u prodajnim objektima se svodio na smanjenje broja slučajeva krađa i nedostatka
proizvoda, kao i čuvanje kupaca i osoblja bezbednim. Poslednja generacija
inteligentnih video rešenja nudi sve ove stvari – ali uz to mogu da pomognu
prodavcima u razumevanju potreba potrošača, omogućavajući im da nude stalna
dobra iskustva i poboljšaju svoj komercijalni uspeh.
Nema
sumnje, online kupovina je izuzetno brza, laka i pristupačna. To znači da
prodavnice od klasične cigle i maltera moraju da rade više nego ikad kako bi
privukli kupce i iste naveli da se vrate ponovo.
Kako
bi dodali vrednost koja nije dostupna online, prodavci moraju da pruže
uzbudljivo, ispunjujuće i – veoma bitno - personalizovano iskustvo unutar
prodajnog objekta za svakog kupca ponaosob.
Jedino pitanje je, kako?
„Potrošačko iskustvo je bitnije nego ikad do
sada dok prodavci streme ka izdvajanju od drugih na zahtevnom i prepunom
tržištu. Usled toga, iskustvo po kvadratnom metru biće novo merilo za uspeh.“
Dobre
vesti za prodavce su da poslednja generacija videa, Deep Learning, kao i
tehnologije za analizu podataka mogu da pruže odlično iskustvo kakvo današnji
kupci žele i očekuju. Ukoliko se koriste na pravi način, ove tehnologije mogu
da pomognu prodavcima pri optimizaciji svega, počev od rasporeda predmeta u
radnji, tehnologije i poznavanja robe, pa čak do strategije obezbeđenja
prodajnog objekta.
Ključne
osobine inteligentnog videa i „Deep Learning“ tehnologije koje se koriste u
poboljšanju potrošačkog iskustva i komercijalnih ishoda prodavaca uključuju:
Brojanje ljudi
Korišćenjem precizne kamere za brojanje
ljudi, kao što je Hikvision Dual-Lens DeepinView
kamera,
radnje mogu da razumeju šeme kupovine mušterija. Ovo omogućava menadžerima da povećaju
broj osoblja za vreme najveće posećenosti, time osiguravajući da mušterije
dobiju podršku i uslugu koja im je potrebna, skraćujući vreme čekanja na
naplatnoj kasi.
Prepoznavanje lica
Verne VIP mušterije su veoma važne
prodavcima, ali uslužno osoblje nije uvek u stanju da ih odmah prepozna.
Inteligentne kamere sa tehnologijom prepoznavanja lica, međutim, mogu da stvore
jedinstvene prilike koje su ranije bile nedostupne. Kada mušterije odluče da
učestvuju u VIP programima, marketinškim promocijama ili drugim ponudama,
tehnologija za prepoznavanje lica omogućiće prodavcima precizne alate za
identifikaciju VIP osoba i vernih mušterija, tako da osoblje može da pružu
pravu uslugu u pravo vreme. Takođe, kamere za prepoznavanje lica mogu biti
korišćene za identifikaciju „neželjenih“ osoba sa liste, kao i da obaveste
bezbednosno osoblje o potencijalnim pretnjama u realnom vremenu.
Mapiranje toplote
Mapiranje toplote, tehnologija koja je
sastavni deo poslednje generacije Hikvision Fisheye kamera, omogućava
prodavcima uvid u to koji deo prodajnog objekta privlači najvise potrošača, kao
i koliko vremena tu obično provode. Ove informacije su od pomoći prodavcima u
razumevanju odnosa „gledača“ i „kupaca“, a od pomoći je i pri pronalaženju
najpopularnijih proizvoda u „najvrelijim“ delovima prodajnog objekta.
Detekcija čekanja u redovima
Dugo vreme čekanja u redovima ima veliki
negativan uticaj na potrošačko iskustvo – sa rizikom da će mušterije da
odustanu, te će prihod biti izgubljen. Rešenja za detekciju čekanja u redovima,
koja su ugrađena u Hikvision kamere, pomažu prodavcima u praćenju redova u
realnom vremenu, što dalje omogućava otvaranje novih kasa ukoliko red postane
predug – time osiguravajući brzo i lako plaćanje mušterija.
Point of Sale (PoS) integracija
Ponekad, prodaja je niža od očekivane i
teško je razaznati zašto. Kako bi prevazišli ovaj izazov, prodavci mogu da
slože podatke inteligentnih video kamera sa PoS podacima. Ovo pruža ključni
uvid, da promocije nisu dovoljno vidljive mušterijama ili da su proizvodi pozicionirani
u „hladnim“ delovima prodajnog objekta, na primer – i omogućava prodavcima da
preuzmu kontrolu i poboljšaju svoje operacije.
Istraživanje slučaja: Pametno prodajno rešenje dalo holandskom tržnom centru poslovnu prednost
Schalwijk tržni centar u Haarlem-u,
Holadnija, koristi Hikvision DeepinView kamere sa tehnologijom za brojanje
ljudi (iDS-2CD6820F/C) kako bi bolje uvideli vreme najveće posećenosti. Sa
tačnošću od 97%, centar je bio u mogućnosti da aktivira neophodan broj osoblja
tokom celog dana, optimizuje centre i raspored u prodajnom objektu, kao i da
poboljša iskustvo za posetioce. Podaci o posetiocima se takođe koriste za
privlačenje novih, visokovrednih prodavaca u tržni centar – time osiguravajući
još uspešniju budućnost.
Pročitajte potpunu studiju ovde.